Ostatnio systematycznie zmieniamy wygląd naszej strony internetowej, na której pojawiło się także nowe logo. Ponieważ szybko rośnie liczba firm korzystających z nazwy studio.pl coraz trudniej było nas znaleźć w sieci. Dlatego zdecydowaliśmy się na wyeksponowanie w nazwie witryny danych osobistych twórcy firmy.

Być może przez ostatni rok zauważyliście, że w naszej komunikacji pojawiło się więcej zdjęć i odnośników do materiałów wideo. Teraz obok nich jest też nowa, bardziej czytelna typografia. Tak, abyście mogli łatwiej poruszać się na naszej stronie.

Logo jest elementem identyfikacji wizualnej marki. Gdy powstawało to nazwa i wartości, którym hołduje marka, wskazywały nam kierunek. Ma być przyjaźnie, zrozumiale i czytelnie. Teraz poszliśmy jeszcze dalej w tym duchu. Także w wyniku Waszych sugestii doszliśmy do wniosku, że imię i nazwisko twórcy firmy, obecne w przestrzeni medialnej subregionu od blisko 30 lat, jest na tyle rozpoznawalne, iż postanowiliśmy na nim oprzeć adres strony.

Przy okazji mamy prośbę. Jeśli na stronie znajdziecie jakieś błędy, prosimy o informację o nich na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Będziemy wdzięczni za wsparcie - wszyscy wiemy przecież, że nie myli się tylko ten, kto nic nie robi.

INNOWACJA

Audioprzewodniki to produkty innowacyjne.
Można je wykorzystywać wielokrotnie
w zależności od potrzeb.
Np. na ich podstawie można redagować foldery promocyjne lub treść witryny internetowej.