Poszerza się wachlarz świadczeń w wierzchosławickim Ośrodku Zdrowia. Pacjenci z terenu tej gminy, ale także z Tarnowa mogą już skorzystać z wizyt u kardiologów, chirurga naczyniowego, specjalisty chorób metabolicznych i dermatologa.

Ośmiu na dziesięciu pracowników tarnowskich Zakładów Mechanicznych jest zadowolonych z pracy w przedsiębiorstwie. Tak wynika z opracowania ankiet badania satysfakcji załogi. Blisko 60 % uznało, że firma motywuje ich do tego, by dawali z siebie więcej, niż zawiera zakres obowiązków. Ponad połowie odpowiada poziom świadczeń pozapieniężnych w postaci opieki medycznej lub ubezpieczenia.

Skutecznie głosowali pacjenci Centrum Zdrowia Tuchów w  X plebiscycie na Lekarza i Przychodnię Roku, współorganizowanym przez Okręgową Izbę Lekarską w Krakowie. Jako jedyna osoba z subregionu tarnowskiego do drugiego etapu dostała się pracująca w Ośrodku Zdrowia w Wierzchosławicach lekarz dentysta Renata Ligęza. Tak zdecydowała kapituła konkursu, która wybrała ją spośród lekarzy zgłoszonych w pierwszym etapie, kierując się liczbą głosów pacjentów, ale także osiągnięciami zawodowymi i nieposzlakowaną opinią zawodową. Ruszyła rywalizacja w fazie finałowej, o głosy pacjentów walczy 11 stomatologów. Dlaczego warto głosować na stomatolog z Wierzchosławic?

Prawie zawsze chcemy podróżować, ale nie zawsze możemy. Kiedy obraz miejsce tworzymy głównie na podstawie filmów czy głęboko zakorzenionych mitów warto poczytać o wrażeniach z podróży. Tarnowianin Paweł Krysa jeździ na Wschód od wielu lat. Jego relacje z tych podróży są ciekawe i  zabawne. Niosą też wiele nowych informacji o tej - dla wielu niezmiennie - terra incognita. Co jakiś czas na studiopl.info pojawiać się będą kolejne fragmentu blogu Pawła. Miłej lektury

Trzeba telefonować na policję lub skontaktować się z pracownikiem socjalnym. Najważniejsze, żeby nie pozostawać obojętnym. Takie przesłanie towarzyszy Kampania Białej Wstążki, po raz drugi inicjowanej w Tarnowie 25 listopada. Podstawowym celem jest przeciwdziałanie przemocy wobec kobiet. Działania prowadzone podczas akcji mają uwrażliwić na takie zachowania.

INNOWACJA

Audioprzewodniki to produkty innowacyjne.
Można je wykorzystywać wielokrotnie
w zależności od potrzeb.
Np. na ich podstawie można redagować foldery promocyjne lub treść witryny internetowej.