Ośmiu na dziesięciu pracowników tarnowskich Zakładów Mechanicznych jest zadowolonych z pracy w przedsiębiorstwie. Tak wynika z opracowania ankiet badania satysfakcji załogi. Blisko 60 % uznało, że firma motywuje ich do tego, by dawali z siebie więcej, niż zawiera zakres obowiązków. Ponad połowie odpowiada poziom świadczeń pozapieniężnych w postaci opieki medycznej lub ubezpieczenia.

 

Optymizmem napawa fakt, że 77 % ankietowanych uważa, iż klienci są zadowoleni z usług i wyrobów przedsiębiorstwa. Zatrudnienie w firmie daje poczucie samorealizacji dokładnie takiej samej liczbie pracowników.  Cztery piąte uważa, że Zakłady Mechaniczne stawiają na jakość, a trzy czwarte widzi znaczenie innowacyjności w rozwoju przedsiębiorstwa.

Nieźle o atmosferze w pracy świadczą dane, z których wynika, że blisko 90 % załogi zachowuje równowagę między pracą, a życiem osobistym. Ponad dwie trzecie uznało, że pomysły i uwagi zgłaszane w ich zespole są przekładane na praktyczne rozwiązania. Podobna liczba pracowników uważa, że przełożeni udzielają im wsparcia koniecznego do efektywnej pracy. Ponad połowa ocenia, że przedsiębiorstwo stwarza dobre możliwości rozwoju kariery.

Podobnie jak większość pracowników sektora przemysłowego także załoga Mechanicznych chciałaby więcej zarabiać. Blisko trzy czwarte kadry uważa, że płaca nie jest adekwatna do wkładu pracy, a prawie połowa chciałaby być bardziej pozafinansowo doceniana za swoje osiągnięcia.

Choć 63 % personelu uważa, ze przełożeni są za wnoszeniem pomysłów i sugestii związanych z pracą to sfera relacji wewnątrz załogi wymaga jeszcze sporo pracy. Blisko jedna piąta zatrudnionych uważa bowiem, przełożeni nie zawsze odnoszą się do nich z szacunkiem. To jedna z przyczyn tego, że niskie notowania zdobył tak zwany indeks angażującego przywódcy.  Niżej niż średnia w kraju wypadamy także pod względem oceny stabilności zatrudnienia.  Około jedna trzecia załogi nierzadko obawia się utraty pracy.

Systematycznie poprawia się natomiast wizerunek firmy w ocenie zatrudnionych. 66% spośród nich uważa, że przedsiębiorstwo cieszy się dobrą opinią.  Przypomnijmy, że badanie opracowuje firma Aon Hewitt, a wszystkie odpowiedzi są poufne.  

INNOWACJA

Audioprzewodniki to produkty innowacyjne.
Można je wykorzystywać wielokrotnie
w zależności od potrzeb.
Np. na ich podstawie redagować foldery promocyjne lub treść witryny internetowej.

KONTAKT

Zadzwoń
+48 509 024 417